Reclama care m-a facut sa plang

Industria publicitatii ne-a daruit in ultimii ani de toate. Penibil, interesant, ironic, fantastic, sportiv, misterios, amuzant si emotionant. Insa in topul reclamelor mele preferate din toate timpurile asta intra cu siguranta in primele 5. Din pacate situatia descrisa este o realitate cruda. Trecerea timpului ne indeparteaza de cei dragi. Schimbam locuri, orase, anturaje si devine din ce in ce mai greu sa revenim la origini de sarbatori. Insa modul in care reclama asta la Edeka alege sa promoveze emotia este fara doar si poate genial. Mie unul mi-au dat lacrimile. Mesajul este atat de puternic incat m-am intrebat in secundele urmatoare cum sa fac sa fiu aproape de ai mei de acum inainte. Reclama a fost urcata pe Youtube in 28 noiembrie iar astazi a atins deja impresionantul numar de 30.091.652 vizualizari.
Bravo Edeka si bravo agentiei.

Povestea incepe cu batranul familiei care este singur acasa facand pregatirile de Craciun. Copiii trimit mesaje ca nu pot ajunge anul acesta “acasa” fiecare avand familiile lor si fiind in zone diferite. Apoi cateva zile mai tarziu fiecare dintre ei primeste o notificare ca tatal/bunicul s-a stins. Evident toti se reunesc la casa batranului pentru al conduce pe ultimul drum… insa surpriza. Gasesc masa impodobita de sarbatoare si pe dragul lor tata/bunic.

Cum altfel va puteam aduce pe toti laolalta? le spune batranul…

Leave a Reply